مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-30سياسي

21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند


مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت:21 گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران استان قزوین پیش بینی شده و در این روزها در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند.

- سرهنگ مهدی صادق پور در حاشیه بازدید سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از موکب جهادی شهر آوج، در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

وی افزود: بر این اساس 21 گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران استان پیش بینی شده و در این روزها در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در سازماندهی موکب ها دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی، امر خدمت رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: از اهداف برپایی موکب ها می توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتو محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت های جهادگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند

21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند