مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-23سياسي

2 هزار تانکر آب در سیستان توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی میرحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بنیاد احسان، بنیاد برکت، بنیاد 15 خرداد و شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) هستند که در جهت رفع مشکلات و ایجاد اشتغال در بین اقشار محروم جامعه فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: بنیاد احسان و بنیاد برکت نسبت به سایر زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیشتر در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد ردیف بودجه خاص دولتی ندارد و اقدامات و کارهایی را که در جامعه انجام می دهد از محل درآمدهای سرمایه گذاری هایی هست که انجام داده تامین می شود.

وی افزود: شرکت سرمایه گذاری پارسیان که یکی از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ در زمینه معدن است در معدن جانجا شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان در حال سرمایه گذاری بزرگ است که قطعا اتفاقات بسیار خوبی در زمینه اشتغال در این منطقه رخ خواهد داد.

میرحسینی تصریح کرد: همچنین هدلینگ کشاورزی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در طرح بزرگ پرورش سه هزار نفر شتر در منطقه لواریاب زاهدان در حال سرمایه گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار تانکر آب در سیستان توزیع می شود

2 هزار تانکر آب در سیستان توزیع می شود