مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

انتقاد رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان از تاخیر در افتتاح پروژه تله کابین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان در جلسه شورای شهر کرمان، با اشاره به پروژه تله کابین و با بیان اینکه قرارداد های پیشین سرمایه گذاری شهرداری در این کمیسیون در حال بررسی و تعیین تکلیف است، - رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان از تاخیر های مکرر در افتتاح پروژه تله کابین شهر کرمان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان در جلسه شورای شهر کرمان، با اشاره به پروژه تله کابین و با بیان اینکه قرارداد های پیشین سرمایه گذاری شهرداری در این کمیسیون در حال بررسی و تعیین تکلیف است، گفت: قرارداد تله کابین از جمله مواردی است که در کمیسیون بررسی شد.

  او اظهار داشت:آخرین زمان این قرارداد پایان سال 1400 بود که در این شورا تا پایان 1401 به سرمایه گذار فرصت داده شد تا برای مردم قابل استفاده شود.

محمد امینی زاده افزود:، اما متاسفانه ابتدای امسال تله کابین افتتاح نشد و قبل از تعطیلات شورا در دوم شهریورماه، نماینده مجموعه ملل به شورای شهر دعوت شد و تعهدی داد که متاسفانه مکتوب نشد، گفتند تجهیزاتی که نیاز داشتند به خاطر تحریم تامین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان از تاخیر در افتتاح پروژه تله کابین

انتقاد رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان از تاخیر در افتتاح پروژه تله کابین