مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-08سياسي

دولت در ارزیابی عملکرد خود سفره مردم را ملاک قرار دهد


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مردمی بودن دولت نباید شعار باشد، بلکه در عمل دولت ها باید مردمی باشند گفت: دولت در ارزیابی عملکرد خود سفره مردم را ملاک قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه خون شهدای 17 شهریور راه را برای پیروزی انقلاب باز کرد و شکاف میان حکومت و ملت را عمیق تر کرد و احتمال سازش با رژیم شاه را از بین برد اظهار داشت: قیام 17 شهریور سال 57 مقدمه خروج شاه از ایران و سقوط رژیم پهلوی و استقرار نظام اسلامی ما شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شاه را مسئول مستقیم کشتار مردم دانست و خواستار انهدام رژیم شاهنشاهی شد گفت: پس از واقعه 17 شهریور اعتصابات مردمی گسترده شد و امام نیز مردم را به مبارزه و مقاومت بیشتر فراخواند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: خاورمیانه جدید، خاورمیانه اسلام خواهد بود و در آن آمریکا و پیروانش جایی نخواهند داشت.

به برکت خون شهدا، مردم عراق و لبنان و فلسطین و سوریه بیدار شده اند و در مقابل متجاوزان و زورگویان ایستادگی می کنند، مسلمانان جهان برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باید اولاً رژیم های طاغوتی را از بین ببرند، ثانیاً نظام اسلامی ایجاد کنند، ثالثاً اجزای حکومت اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در ارزیابی عملکرد خود سفره مردم را ملاک قرار دهد

دولت در ارزیابی عملکرد خود سفره مردم را ملاک قرار دهد