مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-24ورزشي

اردبیل صاحب تیم فوتبال لیگ دسته 2 کشور شد


بعد از سال ها انتظار اردبیل صاحب تیم فوتبال در لیگ دسته 2 کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل، مالک این باشگاه اظهار کرد: از سال های گذشته پیگیر خرید امتیاز تیم ماشین سازی تبریز بودیم که به دلیل بدهی سنگین امکان این امر میسر نشد و ما تصمیم گرفتیم تا با خرید امتیاز یکی از تیم های باشگاهی دسته 2، اردبیل را صاحب تیم لیگ دسته 2 کشور کنیم.

علی دادگر تصریح کرد: از امروز با معرفی هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه و همچنین سرمربی رسماً فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل آغاز می شود و امیدواریم در قبال خرید امتیاز تیم لیگ دسته 2 به ارزش 14 میلیارد تومان بتوانیم با همراهی پیشکسوتان، مربیان، فوتبالیست ها و دلسوزان این رشته، این تیم را به یک تیم قدرتمند فوتبال در کشور تبدیل کنیم.

وی گفت: ما توجهی به حواشی و اقدامات غیرورزشی نخواهیم داشت و هدف گذاری این باشگاه بر این خواهد بود تا با نیات خیرخواهانه بتواند فضای با نشاطی را برای علاقه مندان به ورزش به ویژه فوتبال فراهم کند.

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان افزود: به دنبال راه اندازی باشگاه بزن دررو نیستیم بلکه به دنبال آن هستیم تا باشگاهی با شخصیت فرهنگی، ارزشی و نجیب راه اندازی کنیم تا آبرویی برای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل صاحب تیم فوتبال لیگ دسته 2 کشور شد

اردبیل صاحب تیم فوتبال لیگ دسته 2 کشور شد