مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:212023-09-19سياسي

خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی صبح امروز در مراسم اهدای بسته های لوازم التحریر در قالب کمک مومنانه در ستاد سپاه استان اظهار کرد: خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز به برکت همراهی ملت و جامعه دیتی، نظام در چهل و پنج سال گذشته موفقیت های خوبی به دست آورده است.

به گفته وی، امروز نظام اسلانی توانسته با توکل به خدای مهربان در سخت ترین شرایط و با همراهی مردم و تبعیت پذیری از امامین، علیرغم همه فشارهای دشمن و اقدامات برای توقف پیشرفت، در همه حوزه ها سربلند و پیروز باشد.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: یکی از حسنات سپاه و بسیج، خدمت به قشر محروم کشور است و امروز این دو مجموعه علارغم همه مسوولیت های سنگین در حوزه صیانت و حفاظت از امنیت، در خدمت به محرومین هم پیشگام بوده که تشکبل قرارگاه محرومیت زدایی در سپاه بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: خدمات ارزنده ای توسط سپاه بیت المقدس در کردستان انجام شده و ما نیز تلاش می کنیم تا پایان هم به قشر محروم و خاصتا دانش آموزان توجه بیشتری شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه با اشاره به استمرار رزمایش نهضت کمک مومنانه در کردستان، گفت: امروز دو هزار بسته کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است