مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-24سياسي

«فیروز فرهانی» دادستان پارس آباد شد


در آیینی با حضور مسئولان قضایی استان اردبیل، فیروز فرهانی به سمت دادستان شهرستان پارس آباد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر پنج شنبه مراسم تکریم و معارفه دادستان های قدیم و جدید دادگستری شهرستان پارس آباد با حضور رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو؛ رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: ساده زیستی، مردمی بودن و خدمتگزاری بی منت و صادقانه از مشخصه های شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه تمام افراد و مسئولین موظف هستند که قانون مدار و قانون گرا باشند، گفت: ورود دستگاه قضایی بر مبنای قانونی است و حرکت بر مدار قانون و گسترش همکاری ها بر مبنای آن موجب تحقق عدالت و جلب رضایتمندی مردم خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: ایجاد امنیت در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و روانی جز مسئولیت های قوه قضاییه بوده و دستگاه قضایی هیچ گونه مسامحه در برخورد با افرادی که مخل امنیت مردم باشند ندارد و برخورد جدی و قانونی با افراد مخل امنیت انجام می شود.

حجت الاسلام حسین کثیرلو همچنین بر لزوم تعامل جدی با مسئولان و دستگاه ها و نهادهای دیگر در عین حفظ استقلال قضایی تأکید کرد و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فیروز فرهانی» دادستان پارس آباد شد

«فیروز فرهانی» دادستان پارس آباد شد