مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:412023-09-19سياسي

واکاوی سردار جوانی از علت هجمه ها علیه دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین استان زنجان با تاکید بر اینکه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین باید خروجی داشته باشد، اظهار کرد: این جلسه نباید صرف گفت وگو تشکیل شود بلکه باید ضمن اتخاذ تصمیم، گزارشی از اقدامات هم در دستگاه های اجرایی ارائه شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیل تشکیل قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین را ورود دشمن به جنگ شناختی آنهم با سرمایه گذاری فراوان عنوان و تصریح کرد: مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، نیازمند اقدامات خاص خود است، لذا حکومت باید میدان داری کرده و از همه ظرفیت ها برای جهاد تبیین استفاده شود.

وی گفت: موفقیت ها و مشکلات کشور تحلیل هایی دارد که دلیل آن توجه و بی توجهی به راهبردهای اعلامی مقام معظم رهبری است، چرا که در هر زمینه ای به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه شده موفقیت حاصل شده و برعکس آن هم وجود دارد که دولت ها در مقاطعی به تذکرات ایشان بی توجهی کردند.

سردار جوانی جهاد تبیین و امیدآفرینی را از تاکیدات موکد مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: دشمن با همه امکانات در صدد ناامید کردن جامعه نسبت به روند امور است و مقابله با این اقدام دشمن باید در دستور کار قرار گیرد که این مهم نیازمند آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی سردار جوانی از علت هجمه ها علیه دولت

واکاوی سردار جوانی از علت هجمه ها علیه دولت