مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-27سياسي

عبور خاتمی از خاتمی


سعید آجورلو مدیر مسئول روزنامه «صبح نو» و از فعالان سیاسی به سخنرانی جدید سید محمد خاتمی که به نحوی عبور از اصلاح طلبی بود واکنش نشان داد و نامه ای خطاب به وی نوشت که به نوعی موضع روزنامه «صبح نو» را هم بازتاب می دهد.

- سعید آجورلو مدیر مسئول روزنامه صبح نو و از فعالان سیاسی به سخنرانی جدید سید محمد خاتمی که به نحوی عبور از اصلاح طلبی بود واکنش نشان داد و نامه ای خطاب به وی نوشت که به نوعی موضع روزنامه صبح نو را هم بازتاب می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه صبح نو، متن نامه سعید آجورلو به سیدمحمد خاتمی به شرح زیر است: جناب آقای حجت الاسلام سید محمد خاتمی با سلام اکنون تردیدی نیست که با زبان مصطفی تاج زاده سخن می گویید، با اندیشه تاج زاده، رییس جبهه اصلاحات را انتخاب می کنید و با رویکرد تاج زاده به توصیف و تبیین عرصه سیاست می پردازید.

برای قرار گرفتن در موقعیت 1402 از سال 76 آغاز کرده و نه با ادبیات چپ سنتی و محافظه کاران جناح چپ که با تندترین روایت از دوم خرداد که توسط معاون سیاسی اول وزارت کشورتان ساخته و پرداخته شده از خاتمی رییس جمهور و خاتمی اصلاحات عبور می کنید.

در سخنرانی اخیر خود در مقام تندترین اپوزیسیون های داخلی به ریشه های جمهوری اسلامی حمله می کنید، طعنه می زنید و با روایتی رادیکال، صحنه را توصیف می کنید، انگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور خاتمی از خاتمی

عبور خاتمی از خاتمی