مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-22سياسي

اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در مشهد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گفتگویی اظهار کرد: هشتمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» در شب شهادت امام رضا (ع) در شهرستان دامغان برگزار شد.

- اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در مشهد برگزار می شود اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت به زودی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و با حضور شخصیت های جهان اسلام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گفتگویی اظهار کرد: هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شب شهادت امام رضا (ع) در شهرستان دامغان برگزار شد.

این اقدام برای نخستین بار از یکی از روستا های دامغان آغاز شد و امروز به سطح بین المللی رسیده است.

وی تصریح کرد: آن زمان، تعداد اندکی از جوانان روستا این اجلاسیه را برای نخستین بار برگزار کردند و سال به سال برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت گسترده تر شد و امروز تا فراتر از مرز های جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران توسعه پیدا کرده است.

استاندار سمنان ادامه داد: هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت را با حضور شخصیت های جهان اسلام در دامغان شاهد بودیم و یکی از بزرگ ترین شخصیت های اسلامی که افتخاری برای استان سمنان و شهرستان دامغان است، یعنی آیت الله سید عیسی طباطبایی نیز در این همایش حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در مشهد برگزار می شود

اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در مشهد برگزار می شود