مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-04اقتصادي

تفاهم نامه 3 طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید


تفاهم نامه طرح سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از مجتمع گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، هرمز و نخل ناخدا بین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و بخش خصوصی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه طرح سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از مجتمع گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، هرمز و نخل ناخدا بر اساس سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی مبنی ارتقا کیفیت خدمات، توسعه سفرهای دریایی، ایمنی گردشگری دریایی و جذب گردشگر داخلی و خارجی و نیز حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به امضا رسید.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری هرمزگان گفت: بخشی از نگاه و اهدافی که دولت سیزدهم نسبت به برجسته کردن فضای گردشگری در شهر بندرعباس مدنظر بود با این تفاهم نامه عملیاتی می ‍ شود.

آرش رضایی افزود: براساس این طرح فضای کاری که برای ضلع شرقی شهر بندرعباس دیده شده و نگاه ویژه ای که شخص استاندار به این طرح دارد، روند عملیات را سرعت می بخشد.

وی از این تفاهم نامه سرمایه گذاری به عنوان طرح جامع یاد کرد که جزایر پیرامونی نیز از مزیت اجرای این طرح بی نصیب نخواهند بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز با اشاره به فراخوان جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در فرصت های سرمایه گذاری ساخت و بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 3 طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید

تفاهم نامه 3 طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به امضا رسید