مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-20سياسي

یعقوبی: روز پسر داریم اما تاریخش هنوز به تصویب نرسیده است


مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی که روز گذشته برگزار شد کلیت ثبت روز پسر در تقویم تصویب شد، اما تاریخش هنوز تعیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شب گذشته خبری مبنی بر درج روز پسر در 10 رجب مصادف با سالروز میلاد حضرت امام جواد (ع) به تقویم عمومی کشور منتشر شد.

پیگیری خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس از رضا یعقوبی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی حاکی از این است که این روز هنوز به تقویم اضافه نشده است.

یعقوبی در پاسخ به این پرسش که این روز به تقویم اضافه شده است یا خیر اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی برای این که روز پسر در تقویم ثبت شود تأیید کرده است، اما اینکه چه روزی باشد به مورد نهایی نرسیده ایم.

یکی از اعضای حاضر روز ولادت امام جواد(ع) را پیشنهاد داد اما تصویب نشد و قرار شد کمیسیون نامگذاری، تاریخ بهتری را انتخاب و بعد در صحن شورا اعلام و رأی گیری شود.

وی درباره روند نامگذاری تقویم گفت: روند نامگذاری اینطور است که کمیسیون نامگذاری درخواست ها را بررسی می کند و اگر تأیید شد به صحن شورای فرهنگ عمومی کشور می آید و اگر آنجا هم تأیید و مصوبه شود باید برای درج در تقویم به امضای رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی که رییس جمهور هستند برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یعقوبی: روز پسر داریم اما تاریخش هنوز به تصویب نرسیده است

یعقوبی: روز پسر داریم اما تاریخش هنوز به تصویب نرسیده است