مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-10اقتصادي

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر به استاندار هرمزگان واگذار شد


27بنگاه بزرگ ومعتبر در بندرشهید رجایی افزون بر15هزار کانتینر موجودی داشتند که برای جلوگیری از ماندگاری و رسوب کالا، - بندرعباس -معاون رییس جمهور گفت: 27بنگاه بزرگ ومعتبر در بندرشهید رجایی افزون بر15هزار کانتینر موجودی داشتند که برای جلوگیری از ماندگاری و رسوب کالا، ترخیص آن ها به استاندار هرمزگان واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی اسلام پناه عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی اظهار کرد: امروز تمرکز تصمیم ها در چند محور بنادر شهید رجایی، باهنر و بندرلنگه انجام گرفت که از جمله آن واگذاری اختیارات ضمانت 10 درصد ارزی در موضوع کالاهای اساسی و غیراساسی به استاندار هرمزگان بود.

وی ادامه اداد: تعداد زیادی از کانتینرها به خارج از بندر شهید رجایی هدایت شد و تعدادی نیز به جانمایی در سایر نقاط کشور پیش بینی شد و مابقی اموال تملیکی نیز در بازه زمانی تا پایان موعد مقرر خارج می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه از حدود 2 هزار و 869 کانتینر که مربوط به سال های قدیم بوده است، گفت: حدود 200 کانتینر از امروز (هجدم شهریورماه) در حال خروج از بندر شهید رجایی است.

اسلام پناه تعداد این کانتینرها و محموله های رسوبی که به امروز و چندماه و چندسال اخیر (دولت حاضر) برنمی گردد، بلکه برخی از آن ها مربوط به سالیان قدیم که برای آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر به استاندار هرمزگان واگذار شد

اختیارات ترخیص 15 هزار کانتینر به استاندار هرمزگان واگذار شد