مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-19سياسي

برگزاری 150 عنوان برنامه تبیینی ویژه هفته دفاع مقدس در یزد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، حرمت به سمت تمدن نوین اسلامی را اولویت جدی بسیج دانست و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 150 عنوان ویژه برنامه خدماتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسین آزادی نژاد پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، اظهار کرد: حرکت مقتدرانه به سمت تمدن نوین اسلامی از جمله مهمترین اولویت های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم در شهر جهانی یزد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را صادر و از مردم به ویژه جوانان خواستند که خود را برای طلوع خورشید ولایت عظما آماده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد، عرصه های علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، آزادی و سبک زندگی را از جمله عرصه های حائز اهمیت و در دستور کار دانست و گفت: تحقق سند راهبردی اعتلای بسیج اولویت اجرایی بسیج است.

سرهنگ آزادی نژاد با بیان این که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید حرکتی منظم، سریع و محسوس داشته باشیم، تصریح کرد: این مهم باید با محوریت جوانان در اولویت اجرایی تمام مردم و دست اندرکاران نظام قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 عنوان برنامه تبیینی ویژه هفته دفاع مقدس در یزد

برگزاری 150 عنوان برنامه تبیینی ویژه هفته دفاع مقدس در یزد