مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-30اجتماعي

مرزبانی: امنیت کامل با سیستم های الکترونیکی و پهپادی در مرز ها ایجاد شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به رفع مشکل تردد زائران اتباع خارجی در مرز چذابه، گفت: گشت های همزمان با عراق و استفاده از سیستم های الکترونیکی و پهپادی و بالگرد های هوافراجا امنیت کامل را در مرز ها ایجاد کرده و تا کنون موردی گزارش نشده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت تردد زائران اربعین حسینی در مرز ها برقرار است و 6 هزار نیروی مرزبانی با استقرار در مرز های هشت گانه کشور به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه هیچ دغدغه ای در زمینه امنیت زائران وجود ندارد، افزود: مرز ها برای تردد زائران اربعین حسینی از امکانات مناسبی برخوردار هستند و در موضوع امنیت نیز مشکلی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی فراجا به افزایش ظرفیت گیت های گذرنامه در پایانه های مرزی و مجموعه گیت های گذرنامه کشور عراق بر اساس تجارب سال های گذشته اشاره کرد و افزود: طرف عراقی همکاری بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران داشت و این امر به تردد زائران اربعین حسینی شتاب بخشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی: امنیت کامل با سیستم های الکترونیکی و پهپادی در مرز ها ایجاد شده است

مرزبانی: امنیت کامل با سیستم های الکترونیکی و پهپادی در مرز ها ایجاد شده است