مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:352023-09-11اقتصادي

نمایشگاه صادرات به روسیه فرصت ورود به بازارهای خارجی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر این که هر تولید کننده ای برای خود بازارهای وسیعتری را برنامه ریزی می کند، گفت: نمایشگاه صادرات به روسیه بهترین فرصت برای ورود به بازارهای خارجی است.

- حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در گفت وگو با فارس با بیان این که صادرات بخش مهمی از اقتصاد منطقه و کشور را تشکیل می دهد و ابزاری برای کارآمدی تولیدات داخلی است، اظهار داشت: صادرات هم در گرو تولید است و هم محرک تولید و توجه به آن باعث افزایش محصولات تولیدی واحدهای صنعتی و اقتصادی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر این که هر تولید کننده ای برای خود بازارهای وسیعتری را برنامه ریزی می کند، افزود: یکی از مهمترین بازارها که هم از نظر وسعت، هم تنوع و هم امنیت سرمایه گذاری بسیار تاثیر دارد، بازار روسیه است.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه بین المللی استان زنجان در مهرماه سال جاری نمایشگاه صادرات به روسیه را تدارک دیده و این فرصت را برای تولیدکننده ها و فعالان اقتصادی فراهم کرده تا توانمندی ها و ظرفیت های خود را به بازرگانان روسیه عرضه کنند.

محمدی افزود: اگر این نمایشگاه در روسیه بود هزینه زیادی برای فعالان اقتصادی داشت، اما این امکان فراهم شده تا فرصت های فعالان اقتصادی کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صادرات به روسیه فرصت ورود به بازارهای خارجی است

نمایشگاه صادرات به روسیه فرصت ورود به بازارهای خارجی است