مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-24سياسي

بهره برداری از 231 طرح عمرانی در تالش همزمان با هفته دولت


سرپرست فرمانداری تالش از بهره برداری 231 طرح در تالش طی هفته دولت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 800 نفر ایجاد اشتغال می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش از بهره برداری 231 طرح در تالش طی هفته دولت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 800 نفر ایجاد اشتغال می شود.

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران - شهیدان رجایی و باهنر - و تبریک هفته دولت، بیان کرد: آرمان های اصیل انقلاب همان خون شهدا هستند که دولت به این آرمان ها وفادار است.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اهتمام ویژه دولت مردمی بر خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور و منطقه است، عنوان کرد: در هفته دولت 231 طرح عمرانی، اشتغالزایی، تسهیلات مسکن و اشتغال مددجویان با اعتباری بالغ بر 377 میلیارد و 623 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.

وی به اهتمام ویژه دولت بر تکمیل طرح های زیرساختی تاکید و بیان کرد: در بخش زیرساختی 87 طرح با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد و 522 میلیون تومان افتتاح می شود و نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

مرجانی با اشاره به تاکید دولت بر ایجاد اشتغال، گفت: با بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت، 800 فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 231 طرح عمرانی در تالش همزمان با هفته دولت

بهره برداری از 231 طرح عمرانی در تالش همزمان با هفته دولت