مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-04سياسي

همایش پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین برگزار می شود


دبیر ستاد مردمی پیاده روی اربعین کاشمر از برگزاری همایش پیاده روی حرم تا حرم همزمان با روز اربعین در کاشمر طبق سنوات قبل خبرداد.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حرکت کاملاً خودجوش و مردمی برنامه ریزی و اجرا می شود و شرکت کنندگان در این همایش از ساعت 9 صبح با پای پیاده مسیر پنج کیلومتری حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را می پیمایند.

دبیر ستاد مردمی پیاده روی اربعین کاشمر بیان کرد: تاکنون بیش از 50 موکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم که به همت اقشار مردم، روستاییان، خیران، ادارات دولتی و بنیاد شهید بر پا می شود اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز اربعین از مهم ترین برنامه های این مراسم معنوی در زیارتگاه امامزاده سیدمرتضی (ع) است.

ایوبی با اشاره به اینکه جهت رفاه حال شهروندان و زائرین گرامی برای مسیر برگشت اتوبوس های شهری و تاکسی های شهری حضور دارند تصریح کرد: شهروندان در پایان مراسم به صورت خودجوش با خودروهای شخصی هر ساله برای برگشت زائران اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین برگزار می شود

همایش پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین برگزار می شود