مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-26ورزشي

پافشاری خوزستانی ها به واگذار نکردن امتیاز مناطق نفت خیز در لیگ یک فوتبال


نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی به عدم خروج امتیاز تیم فوتبال مناطق نفت خیز جنوب در لیگ دسته یک کشور از استان، تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی به عدم خروج امتیاز تیم فوتبال مناطق نفت خیز جنوب در لیگ دسته یک کشور از استان، تاکید کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دو کشور به مقام قهرمانی رسید و مجوز حضور در لیگ یک کشور را به دست آورد.

برخلاف این که گفته می شود این تیم متعلق به گچساران است و بازی های این تیم نیز در گچساران برگزار خواهد شد اما رییس هیات فوتبال خوزستان مدتی پیش این موضوع را رد و عنوان کرد، این سهمیه متعلق به استان بوده و معاوضه آن بین مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز گچساران به صورت موقتی انجام شده بود.

طالقانی همچنین عنوان کرد تیم مناطق نفت خیز جنوب (نفت اهواز) سهمیه فوتبال خوزستان است و من به عنوان متولی فوتبال استان یک قدم عقب نخواهم نشست.

نمی گذاریم امتیاز نفت اهواز را در لیگ یک به تاراج ببرند و این تیم نباید از استان خارج شود، زیرا سهمیه و زحمت فوتبال استان خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باتوجه به این که تیم نفت و گاز گچساران در حال آماده سازی برای حضور در لیگ یک است و این رقابت ها نیز 11 شهریورماه آغاز خواهد شد، این بار محمد مولوی یکی از نمایندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری خوزستانی ها به واگذار نکردن امتیاز مناطق نفت خیز در لیگ یک فوتبال

پافشاری خوزستانی ها به واگذار نکردن امتیاز مناطق نفت خیز در لیگ یک فوتبال