مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-13سياسي

بانک اطلاعاتی جوانان جویای کار در غرب هرمزگان ایجاد می شود


بانک اطلاعاتی به منظور ساماندهی نیروهای جویای کار غرب هرمزگان طی چند ماه آینده ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت امروز در راستای پیگیری در خصوص وضعیت اشتغال جوانان غرب هرمزگان طی نامه ای خطاب به رییس محترم جمهور اظهار کرد که با وجود صنایع عظیم نفتی، گازی، پتروشیمی و اقتصادی در این استان هیچ توجیهی ندارد که جوانان ما دغدغه اشتغال داشته باشند.

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان دغدغه های خود حول محور اشتغال جوانان غرب هرمزگان در نطق صحن علنی مجلس نیز نسبت به رویکرد حاکم در صنایع مختلف استان هرمزگان انتقاد و بیان داشت که شرمنده مردم و جوانان جویای کار هستیم و این زیبنده استانی با ظرفیت های بزرگ اقتصادی نیست.

در پی اقدامات فوق و تذکر جباری به وزرای نفت، اقتصاد و صنایع مقرر شد کمیته ای در مرکز کشور با حضور نماینده غرب هرمزگان و نمایندگان وزارتخانه مذکور حول ساماندهی وضعیت اشتغال جوانان غرب هرمزگان تشکیل شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جمع آوری بانک اطلاعاتی نیروهای جویای کار در حوزه انتخابیه، تاکید کرد که با پای کار آوردن وزارتخانه های اقتصادی،  طی ماه های آینده نسبت به ساماندهی و اشتغال این جوانان اقدام می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی جوانان جویای کار در غرب هرمزگان ایجاد می شود

بانک اطلاعاتی جوانان جویای کار در غرب هرمزگان ایجاد می شود