مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:502023-08-29اجتماعي

مادگی حوزه حمل و نقل برای موج بازگشت زائران اربعین


برای موج بازگشت زائران تدارکات کافی در حوزه حمل و نقل دیده شده است تا بتوانیم بازگشت زائران را مدیریت کنیم و آمادگی کافی در این زمینه وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: برای موج بازگشت زائران تدارکات کافی در حوزه حمل و نقل دیده شده است تا بتوانیم بازگشت زائران را مدیریت کنیم و آمادگی کافی در این زمینه وجود دارد.

مهرداد بذرپاش، امروز 7 شهریورماه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از استانداران استان های مرزی کشور و همچنین سازمان راهداری برای ارائه خدمات مطلوب در پایانه های مرزی تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مسیرهای اصلی منتهی به مرزها و پایانه های مرزی در مقایسه با سال گذشته و سال های پیش از آن تغییرات بسیار محسوسی داشته اند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در مسیرهای اصلی منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان مجموعا 230 کیلومتر روکش و بهسازی آسفالت داشته ایم.

همچنین با توجه به شرایط دمایی و گرمای هوا در پایانه های مرزی امسال 11 هزار متر مربع سایبان احداث شد که با احتساب سال های قبل مساحت این سایبان ها به بیش از 20 هزار متر مربع رسید.

بذرپاش عنوان کرد: امسال حدود 188 کیلومتر نصب تابلو و علائم راهنمایی در محورهای منتهی به مرزها برای افزایش ایمنی راه ها نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادگی حوزه حمل و نقل برای موج بازگشت زائران اربعین

مادگی حوزه حمل و نقل برای موج بازگشت زائران اربعین