مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-04اقتصادي

معاون رییس جمهور: بخشنامه بودجه سال 1403 آماده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، داود منظور در جلسه بررسی مسائل و الزامات توسعه کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست های بررسی مسائل توسعه استان ها، بحث و تبادل نظر به منظور تصمیم گیری درباره تعیین اولویت های توسعه استان هاست تا با همفکری و رایزنی، تصمیم های مؤثری برای رشد تولید و اشتغال و توزیع متوازن امکانات در سطح استان ها گرفته شود.

وی افزود: از ویژگی های ممتاز کردستان داشتن ظرفیت های بکر در بخش های کشاورزی، گردشگری، قطب های تجاری و بازارچه های مرزی و صنایع متوسط و کوچک است که می طلبد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا زمینه اشتغال مولد و مؤثر را در استان فراهم کند، گفت: در کنار مسائل اقتصادی، باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی خاص استان کردستان هم توجه ویژه ای شود تا توسعه این استان به صورت متوازن پیش برود.

تکمیل راه آهن همدان به سنندج در اولویت قرار دارد معاون رییس جمهور از پروژه راه آهن همدان به سنندج به عنوان مهم ترین طرحی که باید تأمین اعتبار آن به سرعت انجام شود، نام برد و گفت: با توجه به اهمیت این طرح برای استان و با هدف تسریع در راه اندازی آن در ماه های پیش رو، تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح در اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد و طی روزهای اخیر نیز اعتبارات مناسبی به این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: بخشنامه بودجه سال 1403 آماده شده است

معاون رییس جمهور: بخشنامه بودجه سال 1403 آماده شده است