مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-03سياسي

امنیت کامل در مسیر تردد زائران ایرانی در شمال عراق برقرار است


معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش و رصدهای شبانه روزی دستگاه های امنیتی از آغاز ایام مربوط به اربعین حسینی هیچگونه مشکل و مسئله امنیتی چه در آنطرف مرز و چه در مرزهای کشورمان نداشته ایم.

- یحیی حسین خانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با تلاش و رصدهای شبانه روزی دستگاه های امنیتی از آغاز ایام مربوط به اربعین حسینی هیچگونه مشکل و مسئله امنیتی چه در آنطرف مرز و چه در مرز کشورمان نداشته ایم.

وی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر استان کرکوک عراق عنوان داشت: محل این اتفاقات با مسیر تردد زائران ایرانی فاصله دارد و مسیرهای از قبل تعیین شده برای رفت و برگشت زائران عزیز کشورمان در امنیت کامل بسر می برند.

حسین خانی گفت: طی صحبت هایی که با سفیر و سرکنسول کشورمان در بغداد و اربیل داشته ایم، هیچگونه مشکلی برای هیچ یک از زائران ایرانی در این مسیر بوجود نیامده است.

وی اضافه کرد: ما همچنان مرز تمرچین را یکی از مرزهای پر امنیت کشور می دانیم و توصیه مان به زائرانی که قصد تشرف به کربلا یا بازگشت از آنجا را دارند، این است که مرز تمرچین را انتخاب کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای بازگشت سهل و آسان زائران از مرز تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کامل در مسیر تردد زائران ایرانی در شمال عراق برقرار است

امنیت کامل در مسیر تردد زائران ایرانی در شمال عراق برقرار است