مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-18ورزشي

پرتو آذر: مهمترین هدفم گرفتن خوشرنگ ترین مدال برای ایران است


ملی پوش دوچرخه سواری ایران با اشاره به تلاشش برای کسب خوش رنگترین مدال بازی های آسیایی هانگژو از آرزوی خود برای کسب سهمیه المپیک ایران و شاد کردن دل مردم ایران گفت.

- ملی پوش دوچرخه سواری ایران با اشاره به تلاشش برای کسب خوش رنگترین مدال بازی های آسیایی هانگژو از آرزوی خود برای کسب سهمیه المپیک ایران و شاد کردن دل مردم ایران گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانک پرتوآذر، ملی پوش دوچرخه سواری ایران در مورد آمادگی اش برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: بازی های آسیایی 2018 که شانس قطعی مدالم را با بد شانسی از دست دادم تا امروز یعنی پنج سال، تمام تلاشم را به کار بردم تا بتوانم بالاترین سطح آمادگی را برای این بازی ها داشته باشم.

مدالی را که دوره قبلی از دست دادم را امسال جبران کنم و موجبات شادی دل مردم ایران را به دست آورم.

مهمترین هدف و انگیزه ام این است که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و با کسب مدال از نوع خوشرنگ ترین آن برای کشور و مردم عزیزم افتخارآفرینی کنم.

او افزود: با وجود کم و کاستی هایی که این چند سال در دوچرخه سواری وجود داشت، به عنوان ورزشکار تمام تمرکز و تلاشم را روی این مهم گذاشته که بتوانم در این بازی ها بهترین شرایط و آمادگی را داشته باشم و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتو آذر: مهمترین هدفم گرفتن خوشرنگ ترین مدال برای ایران است

پرتو آذر: مهمترین هدفم گرفتن خوشرنگ ترین مدال برای ایران است