مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13فرهنگي

«پر» به پرتغال سفر می کند


انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی ر بخش مسابقه کوتاه چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن «اسپینهو» در پرتغال روی پرده می رود.

- انیمیشن پر به کارگردانی صادق جوادی ر بخش مسابقه کوتاه چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن اسپینهو در پرتغال روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده ، جشنواره اسپینهو یکی از معتبرترین جشنواره ها و مورد تایید آکادمی اسکار و همچنین مورد تایید آسیفا است که از 22 تا 28 آبان ماه برگزار خواهد شد و فیلم برگزیده واجد شرایط حضور در شاخه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن اسکار خواهد بود.

امسال 3700 فیلم از 123 کشور به جشنواره ارسال شدند که از میان آنها 130 فیلم برای شرکت در بخش های مختلف مسابقه انتخاب شده اند.

در بخش مسابقه کوتاه 58 فیلم از کشورهای پرتغال، فرانسه، ایران، بلغارستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، اسپانیا، سوییس، ژاپن، کروواسی، بلژیک، کلمبیا، تایوان، هلند، مجارستان، یونان، انگلستان، ایتالیا، هنگ کنگ، آلمان، برزیل و چین انتخاب شده اند.

پر درباره یک پدر و پسر است که روی خروس شرط بندی می کنند و یک پیرمردِ غیرعادی وارد زندگی شان می شود و زندگی آن ها تغییر می کند.

اما این تغییر به گونه ای نیست که پیش بینی می کردند و تمایل به آن داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پر» به پرتغال سفر می کند

«پر» به پرتغال سفر می کند