مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-17پزشكي

کشف هفت تن رب گوجه غیربهداشتی از یک واحد در ایوانکی


مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ار از کشف و توقیف هفت تن رب گوجه فرنگی غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در ایوانکی خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ار از کشف و توقیف هفت تن رب گوجه فرنگی غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در ایوانکی خبر داد.

وکتر صبوری راد 26 شهریور با اعلام این خبر اظهار کرد: این موادغذایی غیرمجاز در بازدید سرزده از یک واحد تولیدی در ایوانکی که با حضور کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شهرستان گرمسار کشف شد.

وی با بیان اینکه در جریان این بازدید بیش از 7 تن گوجه فرنگی غیر بهداشتی کشف و توقیف شد، ادامه داد: با کشف این محموله، پروانه های بهداشتی این واحد تولیدی بعلت تخلفات متعدد ابطال شد.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تشکیل پرونده ای در این ارتبط خبر داد و افزود: این واحد متخلف علاوه بر پرونده اخیر، در حال حاضر در مراجع قضایی شهرستان، دارای پرونده مفتوح است.

وی گفت: این واحد متاسفانه اصرار به انجام تکرار تخلف در زمینه تولید محصول خوراکی غیر بهداشتی داشته که با پیگیری قانونی سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هفت تن رب گوجه غیربهداشتی از یک واحد در ایوانکی

کشف هفت تن رب گوجه غیربهداشتی از یک واحد در ایوانکی