مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-26اقتصادي

ایجاد بورس منطقه ای درلرستان/شاهد گشایش بین المللی دراقتصاد هستیم


وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ریزی برای ایجاد بورس منطقه ای در لرستان خبر داد و گفت: صبوری و استقامت دولت نتیجه داده است و شاهد گشایش های بین المللی در اقتصاد کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احسان خاندوزی بعدازظهر امروز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در لرستان با بیان اینکه نقدها، نیازها و پیشنهادات فعالان اقتصادی استان را در این جلسه مستقیم شنیدیم، اظهار داشت: مشکلات حوزه مالیات واحدهای تولیدی استان را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور نماینده اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی دولت، عنوان کرد: همچنین اولین صرافی استان به عنوان شعبه ای ملی در لرستان ایجاد خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از ایجاد بورس منطقه ای در لرستان خبر داد و گفت: در خصوص مسئله مرغدارانی که دچار مشکل در بازپرداخت تسهیلات هستند نیز نسبت به استمهال تسهیلات آنها اقدام خواهیم کرد.

خاندوزی با بیان اینکه سال های سال مدیران دستگاه های دولتی در یک اقتصاد نفتی زده حقوق خود را دریافت می کردند و گره ای از حوزه اقتصاد باز نمی کردند، گفت: الان مدیران پای کار آمده اند تا نسبت به مطالبات اقتصادی کشور پیگیری کنند و تاکید رییس جمهور نیز این بوده که کار فعال اقتصادی را مانند کار خود پیگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بورس منطقه ای درلرستان/شاهد گشایش بین المللی دراقتصاد هستیم

ایجاد بورس منطقه ای درلرستان/شاهد گشایش بین المللی دراقتصاد هستیم