مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-27سياسي

مردم در انتظار خبرهای خوش اقتصادی به دنبال عضویت ایران در بریکس باشند


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منابع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا به زودی شاهد آثار عضویت ایران در بریکس در این گروه بین المللی اقتصادی خواهیم بود و نتیجه آن را سر سفره مردم خواهیم دید.

- رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منابع ملی مجلس شورای اسلامی: مردم در انتظار خبرهای خوش اقتصادی به دنبال عضویت ایران در بریکس باشند ایسنا/تهران رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منابع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا به زودی شاهد آثار عضویت ایران در بریکس در این گروه بین المللی اقتصادی خواهیم بود و نتیجه آن را سر سفره مردم خواهیم دید.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه قطعا عضویت و حضور جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس یک اتفاق مبارک و رخداد مهم تاریخی است، گفت: این اقدام می تواند در تحولات منطقه ای و بین المللی اثرگذار باشد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، همچنین با یادآوری این مطلب که جمهوری اسلامی همواره به عنوان یک کشور مستقل به دنبال حذف دلار از چرخه مبادلات تجاری کشور، منطقه و جهان بوده است، عنوان کرد: ما معتقدیم هر کشوری باید بتواند برای انجام مبادلات تجاری با استفاده از ارز ملی خود و کشور مقصد، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتظار خبرهای خوش اقتصادی به دنبال عضویت ایران در بریکس باشند

مردم در انتظار خبرهای خوش اقتصادی به دنبال عضویت ایران در بریکس باشند