مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-18فرهنگي

وعده وزیر ارشاد برای 3هزار شغل فرهنگی هنری / آغاز ساخت مسکن هنرمندان


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد سه هزار کسب و کار فرهنگی - هنری و آغاز پروژه ساخت مسکن هنرمندان از اوایل مهرماه 1402 خبر داد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد سه هزار کسب و کار فرهنگی - هنری و آغاز پروژه ساخت مسکن هنرمندان از اوایل مهرماه 1402 خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد سه هزار کسب و کار فرهنگی هنری و همچنین آغاز پروژه ساخت مسکن هنرمندان از اوایل مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشستی مشترک محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که دوشنبه 27 شهریور برگزار شد، تفاهم نامه ای با محوریت فعالیت در حوزه اقتصاد فرهنگ بین وزارت ارشاد و بنیاد برکت امضا شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این نشست با تشکر از حضور و همراهی مسئولان بنیاد برکت در اجرای پروژه های فرهنگی گفت: امروز مایه مباهات است که در جمهوری اسلامی همه مجموعه ها مثل یک صف واحد در کنار هم هستند و برای اعتلا و رشد و تعالی کشور تلاش می کنند.

وی افزود: از آغاز فعالیت دولت مردمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر راه اندازی شد که نهادها و بخش های مختلف وزارتخانه در این کار شرکت دارند و از آغاز تاسیس این قرارگاه 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر ارشاد برای 3هزار شغل فرهنگی هنری / آغاز ساخت مسکن هنرمندان

وعده وزیر ارشاد برای 3هزار شغل فرهنگی هنری / آغاز ساخت مسکن هنرمندان