مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-07سياسي

17 شهریور یادآور شجاعت مردم ایران در برابر رژیم پهلوی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی 17 شهریور را یادآور شجاعت و رشادت مردم مسلمان و شریف ایران در برابر رژیم دژخیم و سفاک پهلوی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت سالروز قیام خونین 17 شهریور آمده است: یوم الله هفدهم شهریور یادآور شجاعت و رشادت مردم مسلمان و شریف ایران در برابر رژیم دژخیم و سفاک پهلوی است که با کشتار بی رحمانه مردم به ویژه زنان و کودکان در میدان ژاله تهران در سال 1357 جنایتی کم نظیر را در تاریخ معاصر ایران رقم زد و موجب خشم و نفرت ملت انقلابی و آزاده ایران گشت.

واقعه خونین این روز بزرگ نقاب دروغین صلح طلبی، آزادی خواهی و مبارزه با فساد را از چهره کریه شاه ملعون، خودفروخته و خائن پهلوی افکند و زمینه ساز سقوط و سرنگونی رژیم 2500 ساله ستم شاهی و پیروزی نهضت اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) شد.

مردم مبارز ایران در هفدهم شهریور 1357 برای رسیدن به بزرگترین آرمان و آرزوی خویش که برقراری حکومت اسلامی بود با تاسی به حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و شعار هیهات من الذله ایثارگرانه از جان خود گذشتند و با حضور جسورانه در صحنه مبارزه با طاغوت به دست ناپاک مزدوران و سرسپردگان به استکبار جهانی به خاک و خون کشیده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 شهریور یادآور شجاعت مردم ایران در برابر رژیم پهلوی است

17 شهریور یادآور شجاعت مردم ایران در برابر رژیم پهلوی است