مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-14اجتماعي

اعزام 6 هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی به مشهد مقدس


معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 6 هزار و 357 زائر رضوی با 439 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سعید سبحانی، معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 6 هزار و 357 زائر رضوی با 439 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی در ایام پایانی ماه صفر از 21 تا 23 شهریور به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: در این مدت 4 هزار و 76 زائر توسط 162 دستگاه اتوبوس، هزار و 628 زائر با 101 دستگاه مینی بوس و 653 زائر به وسیله 176 دستگاه سواری کرایه عمومی برای شرکت در عزاداری شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران و هیئت های مذهبی برای ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس از 21 شهریور، افزود: 3 نفر از همکاران این اداره کل به منظور تسهیل در بازگشت زائران و هیئات مذهبی در مشهد مقدس مستقر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: زائران و هیئات مذهبی برای بازگشت به استان باید هر چه زودتر به سکوی خراسان شمالی مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی به مشهد مقدس

اعزام 6 هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی به مشهد مقدس