مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-18سياسي

استقبال نماینده عراقی از استقرار نیروهای این کشور در مرزهای اقلیم کردستان با ایران


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق استقرار نیروهای مرزبانی این کشور در مرزهای ایران را به سود امنیت ملی عراق توصیف کرد.

- عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق استقرار نیروهای مرزبانی این کشور در مرزهای ایران را به سود امنیت ملی عراق توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صلاح التمیمی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد که استقرار نیروهای مرزبانی دولت فدرال عراق در مناطق اقلیم کردستان عراق هم مرز با ایران تصمیم درستی بوده و به سود امنیت ملی کشور است به ویژه اینکه گروه های مسلح با تابعیت های مختلف در این منطقه حضور دارند.

وی گفت که این اقدام به تقویت امنیت در مرزها و ممانعت از درگیری های مسلحانه کمک می کند و مهم ترین نکات مثبت آن دور کردن عناصر مسلح با تابعیت های خارجی، متوقف شدن فعالیت های آن ها در مناطق حساس، خلع سلاح آن ها و تداوم حضور نیروهای فدرال عراق برای کنترل مرزها است.

التمیمی همچنین خاطرنشان کرد که استقرار نیروهای مرزبانی با استقبال اهالی آن مناطق همراه بود زیرا این عناصر تاثیرات منفی بر زندگی مردم داشتند.

روز گذشته (یکشنبه) شبکه العربیه به نقل از منابع خود از تکمیل انتقال اردوگاه های تروریست های تجزیه طلب از مرزهای ایران به عمق خاک عراق خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نماینده عراقی از استقرار نیروهای این کشور در مرزهای اقلیم کردستان با ایران

استقبال نماینده عراقی از استقرار نیروهای این کشور در مرزهای اقلیم کردستان با ایران