مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:512023-09-21سياسي

رونمایی از کتاب عکس «اربعین در 40 کشور جهان» در مجمع جهانی اهل بیت(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از کتاب عکس اربعین در 40 کشور جهان به همراه نمایشگاه 40 نما از اربعین در سالن جلسات خبرگزاری بین المللی اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.

آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدی قمی معاون بین الملل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، استاد محمدعلی مجاهدی دبیر شعر آیینی کشور، حمید مکارم مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قم، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، نمایندگان عتبه مقدسه حسینی در ایران و برخی از شخصیت های فرهنگی، دینی و رسانه ای در این مراسم حضور داشتند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این جلسه با تاکید بر ظرفیت های گسترده رسانه ای و بین المللی مراسم اربعین بیان داشت: اربعین میتواند یک محتوای قوی را به جهان ارائه کند، بیش از 100 ملیت در زیارت اربعین شرکت میکنند و شاهد گسترش برنامه های اربعین در کشور های مختلف جهان هستیم.

مراسم های پیاده روی به یاد اربعین در بسیاری از کشور ها با حضور گسترده پیروان و محبان اهل بیت(ع) برگزار میشود که این قضایا چیزی جز اعجاز نیست.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از فعالیت های خبرگزاری بین المللی اهل بیت(ع) ـ ابنا در پوشش خبری رویداد اربعین 1445 به زبان های مختلف برپا شد که مورد بازدید حاضرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب عکس «اربعین در 40 کشور جهان» در مجمع جهانی اهل بیت(ع)

رونمایی از کتاب عکس «اربعین در 40 کشور جهان» در مجمع جهانی اهل بیت(ع)