مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-17بين الملل

رییس شورای ریاستی لیبی: دودستگی سازمانی تلاش های نجات را با مشکل مواجه می کند


رییس شورای ریاستی لیبی تأکید کرد که این کشور امکانات انسانی و مالی برای مقابله با پیامدهای سیل را ندارد و دودستگی در نهادها مانع تلاش ها برای نجات سیل زدگان می شود.

- رییس شورای ریاستی لیبی تأکید کرد که این کشور امکانات انسانی و مالی برای مقابله با پیامدهای سیل را ندارد و دودستگی در نهادها مانع تلاش ها برای نجات سیل زدگان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد المنفی، رییس شورای ریاستی لیبی گفت: فاجعه سیل بسیار بزرگتر از امکانات انسانی و مادی ما است.

ما به امکانات بین المللی نیاز داریم.

وی در نشستی با کمیته وزارتی بحران با حضور عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر لیبی در طرابلس گفت: ما به نهادهای متحدی برای نظارت بر بحران و همکاری با تلاش های بین المللی در تمام مراحل آن نیاز داریم.

دودستگی در نهادها مانع تلاش ها برای نجات سیل زدگان می شود.

بازگشت شهر درنه به وضعیت عادی خود راهکارهای واقعی و مکانیزم های کارآمدی را می طلبد که شامل مبارزه با فساد و ممانعت از بهره برداری از بحران ها یا کارشکنی در کمک رسانی یا مصادره کمک ها شود.

هماهنگ کننده پزشکی تیم سازمان پزشکان بدون مرز که دو روز پیش وارد شهر درنه شده است از وضعیت فاجعه بار این شهر خبر داد و گفت: این وضعیت مانع نجات افراد و شناسایی آنها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای ریاستی لیبی: دودستگی سازمانی تلاش های نجات را با مشکل مواجه می کند

رییس شورای ریاستی لیبی: دودستگی سازمانی تلاش های نجات را با مشکل مواجه می کند