مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19سياسي

افتتاح 4 شعبه جدید سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به فعالیت 42 شعبه سازمان دانشجویان در واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان و در مهرماه سال جاری 4 شعبه دیگر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افتتاح می شود.

- رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به فعالیت 42 شعبه سازمان دانشجویان در واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان و در مهرماه سال جاری 4 شعبه دیگر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر رضا فریدزاده، در آیین بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی که در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: در جهاددانشگاهی کارها را به دانشجویان می سپاریم و و آنها فعالیت ها را طراحی، اجرا و به سامان می رسانند.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بستر ساز فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها است، بیان کرد: دانشجویان از ظرفیت های عظیمی برخوردارند که با تسهیلگری که در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی انجام می دهیم دانشجویان می توانند این ظرفیت ها را عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 شعبه جدید سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

افتتاح 4 شعبه جدید سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی