مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 01:352023-08-22اجتماعي

خدماتی ازجنس عشق به سالار شهیدان/ورامینی ها6موکب راه اندازی کردند


عاشقان سیدالشهدا(ع) در ورامین شش موکب را برای خدمات دهی به زائران اربعین در نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و شهر کربلای معلی راه اندازی کردند.

- ورامین- عاشقان سیدالشهدا(ع) در ورامین شش موکب را برای خدمات دهی به زائران اربعین در نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و شهر کربلای معلی راه اندازی کردند.

، گروه استان ها: در حالی که صدها هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در حال آماده شدن و یا در مسیر این راهپیمایی بزرگ و معنوی هستند، هزاران نفر از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت نیز با ایجاد موکب هایی در این مسیر به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

طی سال های اخیر که حضور زائران در پیاده روی بزرگ اربعین افزایش یافته، ورامینی ها نیز سال به سال خدمات دهی خود به زائران اربعین را افزایش داده اند و اکنون در ورامین حداقل شش موکب مردمی در مسیر نجف به کربلا، شهر نجف و شهر کربلا فعال بوده و میزبان زائران اربعین هستند.

خدمت رسانی موکب احباب الرضا (ع) در عمود 840 مسیر نجف به کربلا 10 ساله شد مسئول موکب احباب الرضا (ع) به خبرنگار مهر گفت: موکب احباب الرضا (ع) ورامین از سال 1393 فعالیت خود را در عمود 840 مسیر نجف به کربلا آغاز کرده است و اکنون حدود 10 سال است، که فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدماتی ازجنس عشق به سالار شهیدان/ورامینی ها6موکب راه اندازی کردند

خدماتی ازجنس عشق به سالار شهیدان/ورامینی ها6موکب راه اندازی کردند