مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-08اجتماعي

خسروی آماده استقبال از زائران اربعین/ زائران از این مرز برگردند


با توجه به ازدحام در مرز مهران و همچنین آمادگی زیرساخت ها در مرز خسروی به زائرانی که در کشور عراق حاضرند پیشنهاد می شود این مرز را برای بازگشت انتخاب کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه امسال با توسعه زیرساخت های مرزی و ارتقای خدمات دهی به زائران اربعین تاکنون توانسته است میزبان شایسته ای برای زوار امام حسین (ع) باشد.

انجام 270 کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی، ایجاد سایبان های مرز، افزایش گیت های تردد مرزی و احداث در دوم در نقطه صفر مرزی همگی از جمله امکاناتی بودند که شرایط تردد روان و بدون مشکل را برای زائران رقم زدند.

از چند روز مانده به مراسم اربعین حسینی موج بازگشت زائران به کشور آغاز شد و مرز خسروی شاهد بازگشت زائران به کشور بود و تردد روان و بدون مشکل از نکاتی بود که مورد توجه زائران در این پایانه مرزی قرار گرفته بود.

بنا به اعلام مسئولان ستاد اربعین استان کرمانشاه شرایط و امکانات لازم برای بازگشت زوار به کشور از طریق پایانه مرزی خسروی مهیا است.

علی شعبانی جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وسایل حمل و نقل در داخل ایران و مرز خسروی برای بازگشت زوار فراهم است و موکب ها نیز آماده پذیرایی از زائران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی آماده استقبال از زائران اربعین/ زائران از این مرز برگردند

خسروی آماده استقبال از زائران اربعین/ زائران از این مرز برگردند