مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-31سياسي

جمهوری اسلامی نقشه های غرب را نقش بر آب کرد


بسیج تشکیلات مردم پایه نظام اسلامی است و هر کجا جمهوری اسلامی نیاز به امتداد حرکت خود داشته باشد باید این امتداد را محقق کند.

- به گزارش، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جمع مربیان حلقه های صالحین استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اسلام در برهه ای از زمان به پیامبر اکرم (ص) ابلاغ شد و ایشان با همین تفکر دولت اسلامی را تشکیل داد که در نهایت به یک تمدن بزرگ تبدیل شد.

وی ادامه داد: غرب از ابتدای پیدایش اسلام به دنبال نابودی تمدن اسلامی بود، جنگ های صلیبی که در تاریخ ثبت شده در راستای فتح بیت المقدس بوده که باید بدانید در اولین حرکت غرب برای بازپس گیری بیت المقدس یک میلیون نفر جنگجو را به میدان آورد.

وی اضافه کرد: غربی ها در این مسیر حتی از کشتن کودکان دریغ نکردند و جنایات بزرگی را علیه مسلمانان به راه انداختند که البته مسلمانان نیز در این جنگ ها با قدرت مقاومت کردند.

سلیمانی تاکید کرد: مسئله مهمی که باید به آن پرداخته شود این بود که در همان زمان اروپایی ها دولت های صفوی و عثمانی را به جنگ با هم دعوت می کردند تا با اختلاف در اسلام به موفقیت برسند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در دوران جدید نیز غرب از تصرف بیت المقدس چشم پوشی نکرد و از طریق مجامع بین المللی این مسئله را پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی نقشه های غرب را نقش بر آب کرد

جمهوری اسلامی نقشه های غرب را نقش بر آب کرد