مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-13سياسي

سواحل مکران گنج پنهان ایران با ظرفیت های متعدد است


عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار اعلام کرد که پتانسیل ها و ظرفیت های مختلفی در حوزه های گوناگون در سواحل مکران وجود دارد و همانگونه که رهبر انقلاب تاکید داشتند باید به این منطقه به عنوان گنج پنهان بیش از پیش توجه کرد.

- عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار اعلام کرد که پتانسیل ها و ظرفیت های مختلفی در حوزه های گوناگون در سواحل مکران وجود دارد و همانگونه که رهبر انقلاب تاکید داشتند باید به این منطقه به عنوان گنج پنهان بیش از پیش توجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن علی گلشنی اظهار کرد: سواحل مکران به عنوان گنج پنهان از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد توجه و اشاره قرار گرفته است که با پهنه وسیعی که از هرمزگان، میناب، جاسک تا سیستان و بلوچستان، بهار، کنارک و غیره دارد ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در آن نهفته است.

وی اضافه کرد: این پتانسیل ها در حوزه های مختلفی از جمله کشاورزی، شیلات، ترانزیت، ترانشیب، بازرگانی، بنادر، فولاد، پتروشیمی، گردشگری و غیره است که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری از دهه 80 تاکنون باید با حکمرانی مناسب بر سواحل مکران بتوان اقتصاد دریا و ساحل محور را در این مناطق توسعه داد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: پس از سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان این مساله با فوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران گنج پنهان ایران با ظرفیت های متعدد است

سواحل مکران گنج پنهان ایران با ظرفیت های متعدد است