مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-07سياسي

رشادت های اولین خلبان در قاب دنیای کودکان ایرانی


اولین کتاب تخصصی کودکانه خلبان شهید «محمد نوژه» در حالی به چاپ رسید که رشادت های این شهید بزرگوار می تواند در قاب دنیای کودکان ایرانی بگنجد و آنها را با این شهید والامقام آشنا سازد.

- همدان- اولین کتاب تخصصی کودکانه خلبان شهید محمد نوژه در حالی به چاپ رسید که رشادت های این شهید بزرگوار می تواند در قاب دنیای کودکان ایرانی بگنجد و آنها را با این شهید والامقام آشنا سازد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: لیلا گودرزیان فرد بانوی جوان و نویسنده ملایری و متولد سال 1366 است، که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تفسیر علوم قرآنی فارغ التحصیل شده از سال 1392 در حوزه دفاع مقدس به صورت تخصصی قلم زده و تاکنون 25 کتاب در حوزه های ادبیات دفاع مقدس، بانوان، کودکان، نوجوانان، مدافعان حرم و مدافعان سلامت تألیف کرده است.

کتاب های حوزه ادبیات دفاع مقدس او شامل شهید الکرخ، حس غریب پروانگی، عاشقانه تا حرم، طلبه عشق، همپای روزهای ابری، ایستاده در مه، عاشقانه تا حرم، زمانی برای عاشقی، فاتح دوییجی، از حجره تا شلمچه، عباس حرم، پسرها مادری اند، پسران الوند، ساحل نشین نیستم و صافی غلام حسین (ع) است.

در حوزه کودک و نوجوان نیز هشت کتاب تألیف کرده که شامل تشرف، مهمانی آقا معلم، فصل سنجدها، بابای قهرمان ما و غوره غوره عسل زنبوره به چاپ رسیده است و کتاب قصه نام من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های اولین خلبان در قاب دنیای کودکان ایرانی

رشادت های اولین خلبان در قاب دنیای کودکان ایرانی