مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-29اجتماعي

استقبال زائران از مرزهای باشماق و تمرچین


سخنگوی پلیس آخرین وضعیت تردد و خدمات دهی به زائران در مرزهای ششگانه را تشریح کرد و گفت: مرزهای باشماق و تمرچین نسبت به سال گذشته از استقبال خوب زائران برای عزیمت به زیارت عتبات برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سعید منتظر المهدی در قرارگاه اربعین فراجا در خصوص آخرین وضعیت تردد و خدمات دهی به زائران اربعین در پایانه های مرزی کشور اظهار داشت: تاکنون 840 هزار درخواست گذرنامه زیارتی داشته ایم که از این تعداد 284 هزار به صورت حضوری و حدود 561 هزار درخواست از طریق اپلیکیشن پلیس من ثبت شده است.

وی با بیان اینکه فراجا تمام توان خود را به کار گرفته تا سفر زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین صورت پذیرد، گفت: این اتفاق بسیار خوبی است هم برای پلیس و هم برای مردم؛ در واقع وقتی که به شکل سیستمی درخواست ها ثبت می شود بلافاصله پلیس نسبت به صدور گذرنامه اقدام می کند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.

سخنگوی فراجا گفت: با تلاش همکاران پلیس مهاجرت و گذرنامه 820 هزار درخواست منجر به صدور گذرنامه شده و طی این مدت هم 560 هزار گذرنامه تمدید و تحویل مردم شده است.

وی در خصوص آمار خروج زائران تا این لحظه با اشاره به اینکه بلافاصله که زائران از گیت خارج می شوند در لحظه تردد، شمار آن ثبت می گردد، تصریح کرد: آمار کل خروج از کلیه مرزهای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال زائران از مرزهای باشماق و تمرچین

استقبال زائران از مرزهای باشماق و تمرچین