مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-10اجتماعي

پیش بینی و واکنش سریع، از نیازمندی های مقابله با بحران است


استاندار زنجان پیش بینی و واکنش سریع را از نیازمندی های مقابله با بحران اعلام کرد و گفت: توجه به این امور می تواند به کنترل بحران کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر خاص بودن بحران به دلیل یکنواخت نبودن و عدم اطلاع از زمان وقوع آن اظهار کرد: نمونه این وقایع در برف سال 1400 و دو باران سال 1401 خود را نشان داد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بخشی از مدیریت بحران مربوط به پیش بینی است، افزود: بخشی از این مدیریت هم مربوط به داشتن اطلاعات از سبقه این حوادث است که در این رابطه داشتن اطلس و نقشه می تواند کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه همواره بررسی گذشته در موضوع بحران به آینده کمک خواهد کرد، تصریح کرد: در این مورد باید به مردم هم آگاهی های لازم داده شود.

افشارچی واکنش سریع را از دیگر موارد لازم در موقع بروز بحران عنوان کرد و گفت: در این میان احصای داشته ها و درواقع آگاهی از توانایی های موجود می تواند کمک کننده باشد، چرا که در این صورت می توان انتظارات از دستگاه ها را ارزیابی و در مواقع مورد نیاز مطالبه و اقدام کرد.

استاندار زنجان با ابراز رضایت از اقدام شهرداری و چند دستگاه دیگر در تهیه تجهیزات مورد نیاز برای مواقع وقوع بحران افزود: داشتن واکنش سریع هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی و واکنش سریع، از نیازمندی های مقابله با بحران است

پیش بینی و واکنش سریع، از نیازمندی های مقابله با بحران است