مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-03سياسي

تغییرات اقلیمی چالش اصلی امروز کشور است


مدیرکل امور استان های منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کنترل فرسایش خاک گفت: تغییرات اقلیمی چالش اصلی امروز کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین میرعماد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی گیلان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و مردم داری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم داری راز موفقیت یک مدیر است، افزود: رویکرد دولت سیزدهم مردم محوری است و این رویه باید در لایه های مدیریتی پیاده سازی شود.

مدیرکل امور استان های منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به تغییرات اقلیمی در کشور و گیلان بیان کرد: تغییرات اقلیمی چالش اصلی امروز کشور است که باید برای مقابله آن برنامه ریزی صورت گیرد.

میرعماد با بیان اینکه مدیریت منابع آبی مورد تاکید است، گفت: مدیریت مصرف آب در کشور یک مطالبه جدی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع آبی باید علمی و دانشگاهی پایه باشد، افزود: کاشت نهال در عرصه های مختلف ضمن جلوگیری از فرسایش خاک منجر به مدیریت منابع آبی می شود.

مدیرکل امور.

استان های منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه کنترل فرسایش خاک یک اولویت جدی است، گفت: فرسایش خاک در عرصه های جنگلی و منابع طبیعی با اجرای طرح های آبخیزداری و جنگل کاری کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اقلیمی چالش اصلی امروز کشور است

تغییرات اقلیمی چالش اصلی امروز کشور است