مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-13سياسي

ذرت های آلوده؛ ورود مجلس و پاسخ دولت


نائب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نمایندگان درباره موضوع ذرت های آلوده در همدان خواستار رسیدگی به این مساله از سوی کمیسیون کشاورزی و سخنگوی دولت خواستار پرهیز از مشوش کردن ذهن مردم شدند.

- نائب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نمایندگان درباره موضوع ذرت های آلوده در همدان خواستار رسیدگی به این مساله از سوی کمیسیون کشاورزی و سخنگوی دولت خواستار پرهیز از مشوش کردن ذهن مردم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 صحن مجلس در اخطار قانون اساسی با استناد به بند 12 اصل 3 قانون اساسی وضعیت دامداران و تولیدکنندگان و تاثیر مسایل مالی بر تامین خوراک و نهاده های دامی و هم چنین تاثیر بر بازار گوشت و محصولات لبنی را یادآور و پاسخگویی وزیر جهاد و کشاورزی و ورود ریاست مجلس در این زمینه را خواستار شدند.

این تذکرات در واکنش به اخباری است که اخیر در برخی رسانه ها درباره فساد نهاده های دامی در یکی از انبارهای استراتژیک نهاده های دامی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در شهرستان اسدآباد منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های آلوده؛ ورود مجلس و پاسخ دولت

ذرت های آلوده؛ ورود مجلس و پاسخ دولت