مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:162023-09-11اجتماعي

تعطیلی مراکز آموزشی و فعالیت های ورزشی تا پایان روز دوشنبه در مشهد


کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده اعلام کرد فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی در شیفت عصر تا پایان امروز تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: نظر به اعلام وضعیت هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا از صبح امروز در مشهد و دیگر شهرستان های استان براثر گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس ماده 1 شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ میگردد.

  این مقام مسئول توضیح داد: پس از بررسی های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی کلیه مراکز آموزشی و نیز فعالیت های ورزشی مجموعه های ورزشی در مشهد برای امروز عصر مصوب گردید.

  دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان، با عنایت به بروز شرایط جوی و در زمان بروز پدیده گرد و غبار توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز آموزشی و فعالیت های ورزشی تا پایان روز دوشنبه در مشهد

تعطیلی مراکز آموزشی و فعالیت های ورزشی تا پایان روز دوشنبه در مشهد