مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-10سياسي

هشدار سازمان بازرسی درباره اجرا نشدن یک قانون


قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک قانون جامع است و در این قانون، تکالیف تمامی دستگاه های اجرایی پیش بینی و برای اجرای این تکالیف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ذبیح الله خداییان درباره آخرین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: توجه به جمعیت کشور از جمله تاکیدات متعدد مقام معظم رهبری است و در سال های اخیر به این موضوع کمتر توجه شده به طوری که میزان زاد و ولد در برخی از استان ها کاهش پیدا کرده بود.

وی افزود: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مقرر شده است که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به نظارت بر اجرای این قانون اقدام کند و با دستگاه هایی که به موقع تکالیفشان را عمل نمی کنند برخورد کند.

هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعدد در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خداییان ادامه داد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزار و 103 تکلیف برای دستگاه های متعدد که عمده ترین آن ها 45 دستگاه است، پیش بینی شده است.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور در رصدی که راجع به این قانون داشته است تکالیف را احصا و به دستگاه ها ابلاغ کرد و در ابتدا سعی کردیم به صورت خوداظهاری اقداماتی که دستگاه ها انجام داده اند به سازمان بازرسی منعکس شود تا پیگیری کنیم و پس از آن نسبت به راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان بازرسی درباره اجرا نشدن یک قانون

هشدار سازمان بازرسی درباره اجرا نشدن یک قانون