مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-28سياسي

تیم دوم مقابله با آلودگی نفتی به گناوه اعزام شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دومین تیم مقابله با آلودگی نفتی این اداره کل برای پاک سازی آب های گناوه اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دریافتی در روز شنبه هفته جاری مبنی بر بروز آلودگی در محدوده آب های بندر گناوه، در همان ساعات اولیه تیم مقابله با آلودگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان به محل وقوع آلودگی اعزام شد.

وی بیان کرد: بر اساس طرح استانی همکاری، مقابله و پیگیری موضوعات مرتبط با آلودگی نفتی اطلاع رسانی به بخش های مختلف انجام و با استقرار تیم مقابله با آلودگی اقدام های اولیه برای پاک سازی سطح آب از طریق بوم اندازی و پدهای جاذب انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پس از بررسی میدانی مشخص شد نشت نفت از خطوط انتقال بندر گناوه به خارگ است که در ساعت های اولیه گزارش لازم به بخش عملیات عمومی خارگ منعکس و در پنجم شهریور نسبت به اعزام تیم های غواصی و فنی برای بررسی دقیق محل نشت اقدام کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته خطوط سه و چهار انتقال نفت در مسیر توسط بخش فنی نفت مسدود و میزان نشتی به شدت کاهش پیدا کرد ولی با این وجود همچنان اندکی نشتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دوم مقابله با آلودگی نفتی به گناوه اعزام شد

تیم دوم مقابله با آلودگی نفتی به گناوه اعزام شد