مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-29سياسي

سی وسومین دوره ملی دانش افزایی مراکز تخصصی ازدواج در بجنورد برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان شمالی گفت: سی وسومین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در تاریخ 8 و 9 شهریور ماه 1402 به مناسبت هفته دولت در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز ایمان فیروزه، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: سی وسومین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در تاریخ 8 و 9 شهریور ماه 1402 به مناسبت هفته دولت در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد برگزار می شود.

وی گفت: در راستای انجام قانون تسهیل ازدواج جوانان نوجوانی جمعیت این دوره با حضور اساتید کشوری با هدف افزایش دانش مدیران مراکز مشاوره و روانشناسان با مقطع ارشد و دکترا با حضور 69 نفر بصورت حضوری و حدود 700 نفر بصورت وبینار برگزار می گردد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان شمالی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت 16 ساعت بصورت رایگان با موضوع خانواده درمانی به منظور ارتقاء سطح دانش مشاوران ازدواج و خانواده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وسومین دوره ملی دانش افزایی مراکز تخصصی ازدواج در بجنورد برگزار می شود

سی وسومین دوره ملی دانش افزایی مراکز تخصصی ازدواج در بجنورد برگزار می شود