مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-19پزشكي

پایش مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه در خصوص مبارزه با تب دانگ


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پایش و مراقبت سلامت در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، با دقت بالا انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پایش و مراقبت سلامت در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، با دقت بالا انجام می شود.

دکتر حبیب غزنوی امروز سه شنبه در کارگاه آموزشی تب دانگ سیستان و بلوچستان بیان کرد: سیستان و بلوچستان در بخشی از جغرافیا واقع شده است که با دو کشور افغانستان و پاکستان که نظام مراقبت از بیماری ها در آن ها منسجم و توسعه یافته نیست همسایه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه: گفت این عدم انجام مراقبت ها در کشورهای همسایه فشار کاری همکاران ما را به عنوان مرزبانان سلامت چند برابر کرده است.

وی تاکید کرد: پایش و مراقبت سلامت در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، با دقت بالا انجام می شود دکتر خداداد شیخ زاده، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز افزود:تب دانگ که به آن تب استخوان شکن هم گفته می شود نام یک بیماری ویروسی است که از طریق پشه ای به نام پشه آئدس به انسان منتقل می شود.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه افزود: در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری و به خصوص در فصولی که بارندگی بوقوع می پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه در خصوص مبارزه با تب دانگ

پایش مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه در خصوص مبارزه با تب دانگ