مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:362023-08-24سياسي

یاس آفرینی در شرایط امروز گناه کبیره است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یاداوره 161 شهید پایگاه شهید رجایی شهر کاشان با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس از سرداران تا گمنامان به ویژه شهدای شهر کاشان، این شهر را دارالمومنین و دارالعباده عنوان کرد و اظهار داشت: شهر کاشان ملجا بسیاری از عالمان و اندیشمندان دینی بوده است که پیام رسان و حافظ مکتب تشیع بوده اند.

جهاد تبیین مهمترین راهبرد دفاعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است.

وی در این مراسم با بیان اینکه در شرایط جنگ ترکیبی جهاد تبیین مهمترین راهبرد و الگوی دفاعی است، گفت: شهید بهترین مصداق از جهاد تبیین است چرا که شهادت خط فاصل حق و باطل را مشخص می کند و شهدا امروز مهمترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی هستند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت زنده و پویا است و دشمن را همچون 8 سال دفاع مقدس به عقب می راند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس استمرار فرهنگ عاشورایی در عصر ماست و این روح مکتب حسینی است که فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگاه داشته است.

از شهید مهم تر هدف شهید است، اهداف شهدا را فراموش نکنیم سردار جلالی با بیان اینکه مهمترین هدف شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: امروز نیز وظیفه همه ماست که این مسیر و هدف شهدا را دنبال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاس آفرینی در شرایط امروز گناه کبیره است

یاس آفرینی در شرایط امروز گناه کبیره است